Bebis sover!

Yes! Min stora bebis sover o har gjort d i nästan 1,5 timme nu, så han vaknar la när som helst nu;) Alvin väckte mig vid 6 imorse o sen dess har vi faktiskt vart vakna. Eller ja iaf:) Har beslutat mig för o försöka (vissa dagar iaf) o sluta sova så mycke. Asså nätr han sover middag, o så kanske ja slappar i soffan medans han leker. Nee! Skärpning nu!

Idag har vi inte gjort sådär jätte mycke me vi har vart sysselsatta hela tiden iaf:) Käka tidig frukost runt en halv 7 o efter d har vi lekt lite på hans rum. Vart lite i vardagsrummet o när klockan slog 9 så tog vi fram vattenfärgerna o lekte loss. Va vattenfärg ÖVERALLT utom på själva pappret då;p Lilla killen! Bada efter d både han o ja. Behövligt;) Sen satte vi oss i soffan o mös varav han typ somna så på me blöja o hopp in i sängen, o nu sitter ja här. Hållet på o tvättar så ja har vikt en massa o har hållt på o hängt upp massa nytvättade grejer oxå. O läst såklart! Bästa boken ever:D E helt fast ju:D

Ska ställa mig o laga käk te mig o Alvin snart. Kyckling, ris o burnout sås. Mums! Efter maten blir d förhopningsvis ut en sväng o leka lite i d fina vädret. Sen våldgästar vi nog Vg o Liam lite så grabbarna får leka av sifg. Båda 2 e hemma från dagis. Liam har feber me e tydligt super pigg:) haha! Söta unge;) Alvin hade 37,9 igår kväll o inget imosre me han har drömt lite mardrömmar (tror ja) o så så han fick likagärna va hemma idag. Mammas hjärta<3

Me nu ska ja bege mig igen. Måste bli bättre på o blogga oxå. Blä på mig! Me ja får la säga att d vart en väldigt jobbig period på flera olika sätt så ja har inte pallat. O kännere inte för o skriva om allt här för vissa av er har inte me d o göra;) Ärligt? Oh yes! O nu menar ja inte er mina vänner, utan mer ytliga vänner eller människor överlag som ja vet följer min blogg. Skit samma. Nu e d bättre iaf så ja ska försöka skriva lite mer. Take care! PUSS!

              =            

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag vill se mage!

2009-03-19 @ 20:00:52
Postat av: lena

närkommr uppdaterade bilder på familjen och mage?

Jag har väntat såå länge nu!



du jag har en nicke o mojje skiva tror du alvin vill ha den?

2009-03-21 @ 07:42:36
Postat av: Karin

NÄ jisses man kan inte skriva vad som helst på bloggen... Fråga mig vettja... hehe kramkram

2009-03-21 @ 22:46:35

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0