Hörrö Vg?

E du min anonyma kommentar igår på "Tomt:(" eller? :D Kan fråga sen me då kommer ja ha glömt d ändå:D Me kan inte komma på nån annan:D Haha!

För övrigt så har ja för första gången sen vi lärde känna varandra härmat Vg. Alla säger att hon tar efter mig så mycke så ja tänkte att nu får ja fan göra liksdant:D

Tadaaaa!!! Samma mobil? OH YES:D

Hade sviiiin mysigt hos Vicky igår me. Ska försöka ses på lördag igen. O ikväll kommer bästa Ullis o Maria hit. FAN va kul!!!!

Me nu måste ja fortsätta o fixa me alla nummer i telefonboken så ja kan byta mobil nån gång;) PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Vg

HAhaha såklart det är jag som ska hålla på o vara hemlig!!=)

Inte med flit dock men det strular lite med kommentarerna...ibland kommer dom ihåg mig men oftast inte...sen skriver jag Vg o sen har det hunnit försvinna innan jag skickat...

Men nu vet du, klart det är jag liksom =)=)=)

2009-03-27 @ 23:25:16

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0