Ja verkligen älskar Alvins dagis!

Asså ALLA e verkligen underbara. Fröknar, städerskan o alla barn. Asså idag när vi kom te dagis så sprng alla o mötte oss i dörren, varav Julia fortfarande frågar (som varje gång ja e nere;p) om ja fått ta ut bebisen än:) Haha! Sötast ever! Förklarar då för 100 gången att d e en månad kvar, me ja tycker bara d e kul o mysigt så d gör mig absolut ingenting! :) Alvin blev helt till sig när han såg Felix, varav Felix då klämmer sig emellan alla andra barn o ger Alvin 3 teckningar hán har gjort te han *sötast där me* Varav Aya får tag i en teckning o mosar den typ o Felix bli jätte arg, o d e så kul o se va dom lär sig på dagis för istället för o knuffas o bli arg o slå så säger han åt henne o hytter me sitt lilla finger. Jätte söt:) La upp alla teckningar på Alvins hylla sen, så ingen annan skulle förstöra dom. Då va Felix nöjd;) Sen när ja stod o prata me Karin så kommer Alvin springandes o hoppas upp i famnen på mig o pussar mig, skriker hej då sen drog han:D Haha! Så himla skönt att han oxå älskar sitt dagis:)

Igår hämta ja o Vg barnen samtidigt. Gick svin bra! Ska väl tillägga att vi umgicks hela morgonen oxå. Hon hämta mig efter mvc (allt såg bra ut förutom mitt järnvärde som typ va i botten så ja SKA börja äta mina järntabletter nu) sen fick ja skjuts hem (tack super snälla igen) Så skulle vi umgås ett tag tills Vg skulle te skolan. Fick massa fixat bra grejer både hon o ja. Hon me jobb o grejer o ja mef försäkringskassan m.m. Sen hjälpte hon mig o fixa iordning köket. D blänker nu. Tack vare Vg för hon stod me svinto igår:D haha! Ja diska ja:) Alltid nått;p Iaf! Poängen va ju att ja skulle berätta om när vi hämta dom. För då hade vi bestämt redan innan att vi skulle umgås under eftermiddagen me för d e kaos hemma hos dom o varför då inte va här så kan barnen leka o vi umgås:)

Alvin har iaf kommit in i en period (har hållt på sen nyår iaf tror ja) att han vägrar åka hem från dagis o bara lägger sig ner o tjuter som en gris o får spagettiben när man tar på han m.m. Ja har aldrig märkt av d eftersom ja jobbar när Mattias hämtar Alvin på dagis. Me nu när ja vart hemma så har ja följt me ner ibland o han blir galen Alvin asså. JÄTTE ledsen! O Mattias har inte sagt d rätt ut me klart han blir ledsen när Alvin håller på sig fast d artar sig så att han blir arg på Alvin o då e dom osams istället. Inte så kul:/ Frågade iaf på dagis va dom tyckte att vi skulle göra för ja har inte en aning, o dom me massa tips o råd (sa ja att ja älskar Alvins dagis förut? ;p) Så igår när ja hämta Alvin så prova ja lite av allt d där o d funka:) Va så glad så!! Sen får vi la se hur d går för Mattias har ju inte riktigt samma tålamod som mig:) Mitt e iofs inte på topp heller, me bättre än Mattias iaf;) Idag skulle Mattias hämta så då får vi se hur d går. Han skulle prova lite annat idag:)

För övrigt spydde ja igår kväll igen. Fy FAN asså! Va e d me kvällarna liksom! Jaja.. Mådde ju bättre sen me ändå inte. Somna i soffan o vakna av att Alvin grät. Spriang in yrvaken där stoppa in nappen så sov han igen. Drömde väl igen. Han drömmer fan mycke nu för tiden asså:/ Stackarn! Kan inte va kul o vakna o va rädd nästan varje natt liksom..

Jaja.. Göra lite nytta nu då o vika tvätten som hänger på tvättställningen så ja kan hänga upp den som ligger o tumlar runt i tvättmaskinen nu. Hörs o syns då! PUSS!

*Lycka te idag, kompis! D kommer gå super;)*

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA tyst med dig:P:D:D

men jag behöver sommarkläder...

De jag hade förra året är liksom sånna som jag hra haft ett par år o de känns liiite för... Hmm Jaa:S



Nej vars jag vet att jag handlar en del:S

Ska faktiskt dra ner på det.. HAHA!:D

Hoppas de är bra med er alla..

Kraaam

2009-03-24 @ 10:45:50
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag kollade på skatteverkets hemsida...med e-legitimation!

2009-03-24 @ 19:28:53

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0