Länge sen sist..

Yes d va d! Har inte känt att ja velat eller att haft tid te o sitta här den senaste veckan. Min plutt e iaf stora killen nu;) Fyllde 2 år i torsdags. Gud va fort tiden går. Han fick massa fint o va glad nästan hela dagen. Lite gnällig mot kvällen me d va för att han inte sovit nån middag typ. Me tack te alla som firat han:)

Känner inte för o sitta här just nu heller. Tänkte bara berätta att ja lever o att d e mindre än en månad kvar ttills bebisen ska komma ut:) Jobbade sista dagen på ett år nu i söndags. Känns skönt just nu, me ja vet att d kommer kännas tomt. Ja gillar ju mitt jobb:) Speciellt alla underbara jobbarpolare. Becca, Johanna, Sara, Emma, Maja, Marita, Jerry (såklart) m.m m.m. Me ja lovar o hänga messa nere på willys i sommar. Mest för Beccas skull;)

Me nu ska ja ta tag i mitt liv lite. Ska på familjekonfrontationen idag vid 13. Känner inte alls för d faktiskt. Me sen e d över o man kan slappna av:) Sen blir d käk hos mamma me Mattias o Alvin oxå, sen ska ja dra några slingor på henne o efter d blir d fort hem o ta emot Johan (Alvins gudfar) o hans tjej Kristin o så Maggan o kanske Tette. Måste höra av mig te henne fan. Så ska vi fira Alvin lite iaf för Johan va sjuk i torsdags så dom kunde inte komma.

Me nu pallar ja inte sitta här mer. Have a nice day! PUSS!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0