Mardrömmen!

Yes! Vakna halv 6 imorse av att ja skrek Alvins namn rätt ut i tomma intet. Kallsvettades nästan ju. Hade så ont i magen o hjärtat när ja vakna så BLÄ! :( Drömde en heeelt sjuk dröm (som vanligt. Mattias brukar be mig gå te psyket o kolla om d e fel på mig för ja har så sjuka drömmar:D) Ja drar den i snabba drag för den va rätt yr o ja har förträngt rätt mycke under morgonen som gått. Mattias, ja o Alvin satt iaf i bilen o åkte omkring. Stanna då vid en skola/ett fik/en badplats. Mycke blandade saker iaf. Så fick Mattias för sig att vi skulle lämna Alvin i bilen för vi skulle ju bara snacka me några typ. Kommer inte ihåg me iaf efter mycke om o men så gick ja me på d fast ja inte ville. Me Alvin va glad o satt så snällt var i bilen. Väl på fiket träffa ju massa konstiga männiksor. Eller typ såna ja aldrig träffar nu. Linda W tex från min gamla frisör klass. Bea från baracken va där. O så va Maria, Vicky, Johanna o Elin där. O där satt ja o snacka me dom varav Mattias o massa andra killar, oxå såna vi inte träffar längre, skulle gå tbx te bilen så ja säger hej då o följer så småning om efter. Kommer o går runt hörnet varav ja ser att våran bil e borta o Mattias o alla killar står o tittar sig omkring o då hör ja d.. Dödsskriket från Alvin o då vaknar ja o e JÄTTE ledsen o bara skriker Alvins namn ut i mitt tomma sovrum eftersom Mattias jobba o Alvin sov i sitt rum. Nee fy FAN vilken hemsk känsla:(

O ja skriver ned d här enbart för att ja vill påminna mig om o ALDRIG lämna Alvin själv i bilen NÅNSTANS, NÅGONGÅNG!!! Sen skulle ja inte göra d iaf, me nu ska ja verkligen INTE göra d.. Nee fy fan så hemskt.. O somna om efter d våga ja ju inte. Ska även erkänna att ja va tvungen o gå upp o kolla så Alvin låg i sin säng o mådde bra, så kolla ja om dörren va låst oxå:) Tbx te sängen o låg o kolla taket. Vila ögonen lite me öppna dom så fort ja kände att ja va nära på o somna. Haja te vid 6 när Alvion ropar på mig så ja blir så glad så ja stutsar upp o in i hans rum:) Då hitta han inte sin napp, så ja hjälpte han o hitta den sen la han sig ner på kudden igen o mös in sig i sitt täcke:) Mammas mys. Värmde i mitt lilla hjärta! Gick in te min säng igen varav ja slumrar te me vaknar av att Alvin öppnar sin dörr o smyger in te mig;) Kolla på klockan o då va hon halv 7 nästan o Alvin säger att han vill ha oboey o macka. Förklarar att vi inte har oboey hemma me att han kan få kräm istället. Han lyser upp som en sol o vill gå upp nu, nu, NU o äta:)

Sen har vi faktiskt vart vakna:) Vart en bra morgon oxå. Myst lite. Lekt lite o va en sväng i affären här uppe. Nu sover han som en liten ängel. Ska käka fiskpinnar sen när han vaknar. Får se va d blir te bara. Ris? Spagetti? Hmm.. jaja.. D märks;)

Ska hem te Vg me familj sen när vi ätit oxå. Hon fyller nämligen 24 år idag. GRATTIS!!! :) Ska fika lite o låta barnen leka av sig;)

Me nu ska ja fortsätta me min överraskning ja höll på me innan ja satte mig här;) Me puss på er så hörs vi!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0