Bröllops planering!

Asså HERREGUUUUD va mycke d e o tänka på:S Ja kommer ju hinna me o bli knäpp tills d e liksom:S Me både min älskade Maria o min älskade Vg har sagt att dom vill hjälpa te så ja e suuuuper tacksam för själv hade ja inte pallat. Mattias lyssnar på mig asså me planera e inte riktigt hans grej:)

Se va som händer idag då när Alvin sovit klart. Mattias ska la gå bort te grannarna me Alvin. Han mår mycke bättre nu. Har ju vart sjuk. Får se om ja o Dennis följer me. Han e ju jätte förkyld, me ja dör om ja måste sitta inne en dag till asså:/ O imon händer inte nått kul heller. ÅHH va tråkigt. På lördag nån gång under dagen blir Alvin kidnappad av sin farmor o frafar o på söndag ska dom te Astrid Lindgrens värld. Åhh va ja hade velat följa me:( Se ansiktet på mitt hjärta när han ser Pippi Långstrump liksom:) Ska prata me Mattias om vi inte oxå kan följa me. Lite mini semester liksom:)

Nästa helg blir d Gbg för hela slanten. Blir nog kvar där nere större delen av juni oxå. Kommer sakna alla här hemma även om ja inte hunnit träffa så många nu sen Dennis kommit. Me I love you all:)

Me nu ska ja slänga mig på soffan ett tag medans båda barnen sover. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hehe, Olivia kom hem från Astrid Lindgrens värld idag. Hon var superglad för hon fick krama Pippi!!!

2009-05-21 @ 18:47:47
URL: http://singelmorsans.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0