Fyndat på tradera;)

Först o främst.. Du anonyma människa som vill äta bakad potatis me mig på Jannes innan fredag.. Vem e du?

Budade nyss hem ett jätte fint (Maria du kommer bli stolt;p) halsband o super fina örhängen me PÄRLOR (not my thing) te bröllopet:) Inte me bara pälor me me lite silver hit o dit me pärlor. Jätte fint faktiskt. Har aldrig kollat Tradera innan. Blev ju helt kär i flera brudklänningar oxå, fast vi ska ner te Framor Gun idag o kolla lite mönster o tyg o sån skit.

Me nu ska ja betala räkningar.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: maria

detta måste ju ses, om det är ett fynd så vill jag gärna veta hur mycket det kosta med ;)



där försvann ju min ena idé om bröllopspresent med..hmm...



men lägg upp en bild så man får se annars kanske vi hinner ses innan fredag? jag jobbar imorgon och helgen vad jag vet nu.



puss

2009-05-26 @ 17:05:33
URL: http://mariasoderlund.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag säger ju det.. Tradera is da shit!! Jag e helt lost därinne... kunde ju fått låna mina smycken med iofs ;) Kram

2009-05-26 @ 18:15:23
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se
Postat av: Sanna

Glömde jag skriva det var jag.. hahhahahahahaha

2009-05-26 @ 20:30:48
Postat av: Jonna

Tja!!!! lite nyfiken vad gun sa om klänningen...ska ni få betala för att sy den hos henne eller? Jag har föresten med mig 4 liter havre åt dig... :D...

2009-05-27 @ 07:44:22
Postat av: Sanna

Tack för inbjudan.. vi kommer om jag får ledigt.. :/

2009-05-27 @ 09:22:48

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0