Halsbandet!

Här e halsbandet ja buda hem;) Inte d där klassiska me pärlor me d e ju liksom inte min grej ändå:/ D här va super fint o ändå me inslag av pärlor:) O ja fick betala så lite som 165kr för d. Helt ok tycker ja allt:)




För övrigt så händer inte så mycke. Va nere me Carro o beställde servetter idag efter ja lämnat plutt på dagis. Kommer bli super d där:)

Edwin e här oxå för Jonna skulle göra en grej så då fick han va här o leka lite. Ska gå in te han nu stackarn. Sitter liksom i Alvins rum själv. Fast han har ju as kul för d hörs:)

Me nu gick ja! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så sjukt grymt fint! Fattar att du är nöjd med de för de priset :D jag vill ha ett såndärnt fint kort med "tack för bla bla bla på vårat bröllop" så jag får se hela dig ;)

2009-05-27 @ 14:50:19
Postat av: carin

jättefint halsband!!! oh, jag skulle så gärna vilja se hur underbart fin du kommer att bli :-)

2009-05-27 @ 17:01:43
Postat av: Vg

GUD vad fint det var!Vilken röta att du gick in på tradera just då och dessutom fick dom plus priset!!!! Helt suveränt!!! Sen kan du ju ha det som nått begagnat...klänningen är ju ny....eller vänta nu, är det jag som tänker asknas nu?? Ny tradition då kanske ???=)=)=)

Hur som så var dom sjuuukt fina!!!

puss puss

2009-05-28 @ 09:31:33
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0