God morgon!

E lite seg ja ja tror ja överlever. Va ändå rätt pigg när ja vakna. Gick väl o la mig runt halv elva-elva igår o somna rätt fort. Me däremot så har ja ju vaknat av att Dennis vart JÄTTE ledsen. Inte velat äta o inte velat somna om. Så där kul om ja ska va ärlig.. Te slut sa ja åt han o lägga sig ner i sängen o sova, för klockan va faktiskt mitt i natten. Nee me då slänger han sig ner o somnar om. Haha! Däremot åt fel håll i sängen så han vakna ju te när ja vände på han, me då räckte d me nappen. Älskade unge<3

Alvin vakna av en mardröm igår kväll så han har sovit inne hos oss. Eller rättare sagt på BARA min sida av sängen o snott MITT täcke. Haha! Me han e ju så fruktansvärt söt så d va ju liksom lugnt d oxå<3

Idag blir d jobb för heeeela slanten. Har fan inte jobbat sen söndags så ja känner mig lite off:) Me d blir nog bra. Går 15-20.30 så d e ju inte direkt nått värsting pass om man säger så. Fredag däremot så e d 11-19.15 som gäller. Weeehuuuu! :S Me d blir nog bra.

Ska på 50 års fest på lördag me. Min bästa Jerry:) Får se om d blir nått nu bara:( Så inte barnen får maginfluensa liksom. Tror ju inte nån vill va barnvakt te 2 magsjuka barn:) Jävla SKIT sjukdom ärligt talat!!! Får i så fall knalla bort me presenten själv liksom, medans Mattias e hemma me barnen.. D blir nog bra d där oxå..

Alvin sover faktiskt fortfarande så nu blir d egentid me Dennis här hemma.

Vill fortfarande jätte gärna ha hjälp me blogg designen;p

PUSS!!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0