En klippning, lite packning, en promenix o lite mat ätande senare..

Jepp! Har klippt Alvin idag. D behövde han. JÄTTE fint blev d!! Åt fiskpinnar o ris idag. Mitt bästa:D Som typ alla vet:D haha!! När dom sov så höll ja på me tvätten. När Mattias sluta jobbet hämta min mamma upp han o Alvin så åkte dom te min mormor o morfar medans ja packa som ett svin o så gick ja o Dennis ut o njöt av solen. Knalla ner te willys. Mötte Lise oxå så då fick vi sällskap hem:) Väl hemma så hade Herr Frank grillat så då käka vi d. Mums!! I badet me barnen o sen i säng me Dennis o nu sitter Alvin o äter coco pops i soffan. Mysisen<3

Tror d e nått mysko på G me Alvin tyvärr:( Han har haft ont i magen hela dagen:/ När vi skulle äta grillat vägra han äta nått för att han sa att han hade ont i magen. Så han gick o la sig i sin säng självmant:S Me d kan ju bro på värmen oxå. Lilla hjärtat.. Hoppas magonten försvinner på han. Kan man ge ipren för magont eller? Kanske kan göra d inatt ifall han kommer in då me. Får fråga mitt 1177 sen. Vg:D Hon kan allt;)

Skönt att han käkar flingor nu iaf. Bättre än inget;) Ska la läsa en saga för han sen så han får enklare o slappna av o somna. Får se om Mattias o barnen drar te Gusum imon då. Carina ringde här nyss o sa att vi tydligen skulle hämta bilen imon, me ja ska ju på bio så ja blir hemma:) FAN va ja längtar asså!! Ska bli så SJUKT kul!! Får liksom se Eclipse INNAN alla premiär nördar dagen efter:D Ska skriva aaaaaaallt i bloggen här på natten när ja kommer hem:D I promise;p

Me nu ska ja ta en fight me min son om o borsta tänderna o sova. Sova e ju inte hans bästa på kvällarna så länge d inte e en film inblandat:S Me d kan d ju inte va varje kväll liksom:) Blubbas. Me me.. Nu gick ja!



Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0