Härliga midsommar helg<3

Har vart i Gusum hela midsommar helgen hos min svärmor o svärfar. Guuuuud va mysigt va haft i solskenet<3 Har la bränt axlarna lite me d överlever ja:) Ska hoppa in i en dusch vartefter o tvätta ur ännu mer av min (skit) röda färg o sen smörja in hela mig efter så den lilla färg ja fått i helgen inte släpper;)

Träffa även Mattias moster Lis o hennes barn Cissi o Henke som hälsa på ifrån örebro. Jätte goa allihopa! Våra barn har stor trivts me en stor gräsmatta o springa på. Sandlåda me massa leksaker o plus d en pool. Dennis har vart värst i denna jävla pool asså:D Upp o ner, upp o ner, upp o ner;)

Kom hem idag för d kan va skönt o sova en dag hemma i helgen som Mattias sa.. Fast han e inte hemma.. Neeeej nej! Han e o fiskar me Rasse o Phille. Haha! Han e ju bra störd:D Me d gör mig ingenting. Ska la sätta på tvn när ja duschat o se va som finns där.

Imon blir d antagligen hawaii me familjen. Skulle bli bra väder oxå så nu håller vi alla tummar vi har:)

Fan måste börja packa oxå:S Jaja.. Ja SKA ta tag i d!! Måste nu eftersom vi drar te gbg i 2 veckor oxå:S Skärpning på familjen Willnäs/Frank o packning!

Me nu drog ja mig då.. Läge känner ja! Fan så trött ja e oxå!!


En te ny favvo! Me like!!!



Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0